Indkaldelse generalforsamling 2016

Hotel Medi, Rådhusstrædet 8, 7430 Ikast

Dagsorden

1.    Valg af dirigent

2.    Aflæggelse af bestyrelsens årsberetning, herunder om forretningsførelsen, for det senest forløbne år.

3.    Endelig godkendelse af boligorganisationens og afdelingernes årsregnskab med tilhørende revisionsberetning og forelæggelse af budget.

4.    Behandling af eventuelt indkomne forslag

5.    Valg af formand for bestyrelsen
På valg er Hanne Wad

6.    Valg af bestyrelsesmedlemmer
På valg er Susanne Bay, Christian Nielsen og Jan Kristensen

7.    Valg af suppleanter
På valg er Lotte Bonne Eggertsen og Christina Andersen

8.    Valg af revisor
Bestyrelsen foreslår genvalg til ERNST & YOUNG, Godkendt Revisionspartnerselskab, Industrivej Nord 9, Birk, 7400 Herning

9.    Eventuelt

Regnskaber kan afhentes på boligforeningens kontor fra den 17. maj 2016.

Forslag, der ønskes behandlet under dagsordenens punkt 4, skal afleveres skriftligt til Administrationen, Skolegade 38, 7430 Ikast senest den 16. maj 2016.

Forslagene skal være entydige og indeholde en angivelse af, hvad der skal behandles, hvorfor det skal behandles og et løsningsforslag, der skal tages stilling til. Stilleren skal selv fremlægge forslaget på mødet.
Indkomne forslag vil være fremlagt på boligforeningens kontor fra den 23. maj 2016.

Bemærk
Adgangen til generalforsamlingen er betinget af, at der er løst adgangskort senest den 26. maj 2016 kl. 17.00. Adgangskort kan løses enten ved fremmøde på boligforeningens kontor, telefonisk henvendelse eller fremsendelse af mail til info@iabf.dk

Efter mødet er foreningen vært med et lettere traktement.

Bestyrelsen for Ikast Andelsboligforening